Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Case Study: Kompleksowa Kampania Reklamowa z Okazji Dnia Dziecka

Dzień Dziecka to jedno z najbardziej radosnych i wyjątkowych świąt, które stanowi doskonałą okazję dla firm oferujących produkty i usługi dla dzieci do zwiększenia swojej widoczności i sprzedaży. W oparciu o swoje doświadczenie przygotowałam kompleksową kampanię reklamową, wykorzystując zasięgi lokalnych mediów - ExpressElbląga i Truso.TV. Celem kampanii było maksymalne zwiększenie zasięgu oraz sprzedaży u naszych klientów.
Case Study: Kompleksowa Kampania Reklamowa z Okazji Dnia Dziecka
Cele Kampanii
  • Zwiększenie widoczności firm oferujących produkty i usługi dla dzieci.
  • Zbudowanie zaangażowania wśród rodziców i dzieci poprzez różnorodne formy promocji.
  • Zwiększenie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez klientów.
Strategia Kampanii

Kampania została zaplanowana na tydzień poprzedzający Dzień Dziecka i obejmowała kilka kluczowych elementów:

Reklama

1. Indywidualne Posty Firm Każda firma miała swój własny post, który był publikowany na tydzień przed Dniem Dziecka. Dzięki temu każda marka mogła skupić się na promocji swoich produktów w kontekście zbliżającego się święta.

2. Artykuł Zbiorczy Trzy dni przed Dniem Dziecka opublikowaliśmy artykuł zbiorczy, który gromadził wszystkie oferty w jednym miejscu. Artykuł był podpinany do każdego indywidualnego postu, co zapewniało spójność przekazu i łatwy dostęp do pełnych informacji o dostępnych produktach i usługach.

3. Expressowe Kalendarium w Formie Wideo Stworzyliśmy materiał wideo, który został wyemitowany w telewizji Truso.TV, na Facebooku oraz na stronach Truso.TV i ExpressElbląg. Wideo przyciągało uwagę rodziców i dzieci, prezentując atrakcje i oferty na Dzień Dziecka w dynamiczny i angażujący sposób.

4. Post Zbiorczy w Dniu Dziecka W dniu Dnia Dziecka opublikowaliśmy post zbiorczy, który przypominał rodzicom o dostępnych atrakcjach i ofertach. Był to ostatni krok w naszej kampanii, mający na celu zapewnienie maksymalnego zasięgu i przypomnienie o możliwościach spędzenia święta.

Wyniki Kampanii

Efekty kampanii były imponujące i przewyższyły nasze oczekiwania:

  • Szeroki zasięg: Dzięki wykorzystaniu lokalnych mediów, kampania dotarła do szerokiego grona odbiorców.
  • Zwiększone zaangażowanie: Różnorodne formy promocji, w tym wideo i artykuły, przyciągnęły uwagę rodziców i dzieci, co przełożyło się na wysokie zaangażowanie.
  • Wzrost sprzedaży: Zrealizowany cel w postaci zwiększenia sprzedaży u klientów. Firmy biorące udział w kampanii odnotowały znaczący wzrost zainteresowania swoimi produktami i usługami.

Kluczowe Wnioski

  • Kompleksowość kampanii: Zastosowanie różnych form promocji (posty, artykuły, wideo) zapewniło spójność i ciągłe budowanie zainteresowania przez cały tydzień.
  • Lokalne media: Wykorzystanie lokalnych mediów pozwoliło na skuteczne dotarcie do docelowej grupy odbiorców.
  • Dynamiczne i angażujące treści: Stworzenie materiałów wideo i angażujących postów zwiększyło zaangażowanie odbiorców.

Kampania reklamowa z okazji Dnia Dziecka okazała się ogromnym sukcesem. Kompleksowe podejście, różnorodne formy promocji i efektywne wykorzystanie lokalnych mediów pozwoliły na osiągnięcie celów i zapewniły zadowolenie naszych klientów. Dziękujemy za zaufanie i wspólnie spędzony czas przy tej wyjątkowej okazji!

Chcesz porozmawiać o lokalnej reklamie Twojej firmy? 
Zapraszam do kontaktu
Aneta Kudlak tel. 883 709 820 
Facebook 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Prima AprilisTreść komentarza: yhy, dzisiaj w nic nie można wierzyć - beznadziejny ten dzieńData dodania komentarza: 1.04.2025, 11:42Źródło komentarza: Dwa kierunki i rondo. Prezydent Elbląga podpisał umowęAutor komentarza: OlimpijczykTreść komentarza: Prowadzenie Akademii i marnowanie tutaj młodzieży to prawdziwy rak Olimpii Elbląg. To wychowankowie akademii powinni być trzonem seniorów ale wychowanie młodzieży jest w tym klubie na ostatnim miejscu! Prezesa już nie ma. Teraz pora na kolejne porządki!!!Data dodania komentarza: 31.03.2025, 22:32Źródło komentarza: Pogrom zaplecza Olimpii. Możliwe spadkiAutor komentarza: AnnaTreść komentarza: Czy ten autobus musi mieć taką krótka trasę przecież ludzie mający tam dzialke mieszkają nie tylko na Zawadzie .Czy może jeździć przez 12- Lutego przez całe miasto ?Data dodania komentarza: 31.03.2025, 20:44Źródło komentarza: Specjalna linia autobusowa w Elblągu. Rusza od jutraAutor komentarza: Jedyny myślącyTreść komentarza: To ja fachowcom podam przyczynę. Telefon. Dziekuje można się rozejsc.Data dodania komentarza: 31.03.2025, 16:56Źródło komentarza: Dachowanie w Nadbrzeżu [FOTO]Autor komentarza: BlumenbauerTreść komentarza: Wysoko wygraliśmy. Gratulacje.Data dodania komentarza: 30.03.2025, 23:19Źródło komentarza: Silvant wygrał w Gdańsku. Awans blisko! (galeria)Autor komentarza: Przypadkowy świadek.Treść komentarza: Najgorzej, że na tym budynku widnieje napis "Szpital Miejski", ale nie próbowali pomóc, gdy człowiek z dusznościami i bolem w klatce piersiowej poprosił ich o pomoc. Nie wezwali nawet pogotowia. Odesłali go do domu, a potem patrzyli z okien jak umiera na parkingu. Wstyd. Dyrekcja powinna rozważyć czy kadra pracownicza jest odpowiednio dobrana.Data dodania komentarza: 30.03.2025, 20:01Źródło komentarza: Pogotowie stomatologiczne w Elblągu już od jutra! Jak będzie działać?
Reklama