Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama https://www.cmentarz.elblag.pl/

Nowa forma płatności w Lidlu!

W ponad 630 sklepach sieci Lidl w całej Polsce klienci mogą zapłacić za zakupy BLIK-iem od grudnia br., podał operator BLIK-a, Polski Standard Płatności (PSP). Dzięki temu wdrożeniu sieć akceptacji BLIK-a zwiększyła się do 235 tys. punktów handlowo-usługowych oraz 350 tys. terminali płatniczych.
Nowa forma płatności w Lidlu!

Autor: fot. Łukasz Nosarzewski

„Lidl Polska posiada aktualnie ponad 630 sklepów, zatrudniając przy tym ponad 17 tys. pracowników. Od grudnia br. roku klienci Lidla mogą płacić za zakupy BLIK-iem, korzystając z aplikacji mobilnej swojego banku” – powiedziała communications manager Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz, cytowana w komunikacie.

Według badania przeprowadzonego przez firmę Market Side co drugi Polak (52%) regularnie robi zakupy w Lidlu, wskazano również.

„Obecność BLIK-a w sklepach sieci Lidl to naturalna kontynuacja realizacji naszej strategii. Chcemy, aby BLIK był dostępny wszędzie, gdzie użytkownicy płacą, a więc także w sklepach stacjonarnych. Z naszych danych wynika, że w trzecim kwartale 2018 r. klienci zapłacili BLIK-iem w terminalach w sklepach już ponad 1,3 miliona razy – to ponad trzykrotnie więcej niż rok wcześniej. Cieszymy się, że od dziś również wszyscy klienci sklepów Lidl będą płacić za zakupy BLIK-iem” – dodała wiceprezes PSP Monika Król.

BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie informatyczne. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Z BLIKa mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.

Źródło: Radio Zet/ISBnews/OP


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama