Na konferencji nie było Tomasza Orzechowskiego, p.o. prezesa klubu. Ma wiele obowiązków i rolę prowadzącego przejął Mateusz Kosiński, który będzie zajmował się działką marketingową klubu. Oprócz niego pojawili się trener Karol Szweda i nowy kapitan Hubert Matynia.
Piłkarze chcieli tu grać
Szkoleniowiec elblążan na naszych łamach mówił już o przygotowaniach zimowych i na spotkaniu potwierdził swoje poprzednie zdania. Mówił o potrzebie kolejnych wzmocnień, rozmowach, które się toczą i że Olimpia ma mieć swój styl.
- Ci, co dołączyli do zespołu stanowią jego wartość dodaną. Cieszymy się, że udało się ich namówić do występów. W swojej decyzji kierowali się chęcią gry w tym zespole – opowiadał.
- Stać nas na lepszą grę. Olimpia, patrząc na grę, powinna być w innym miejscu i mieć więcej punktów, niż zdobyła jesienią. Nie chcemy czekać na przeciwnika, tylko narzucać swój styl, trzymając przy tym umiar. Mój pomysł jest taki, aby bazować na indywidualnych zachowaniach, co daje jakości całemu zespołowi. Wierze, że przy wsparciu kibiców, jesteśmy w stanie wygrywać z każdym – podsumował.
Powroty
Olimpia przechodzi zmiany, więc to, w jaki sposób je przeprowadza, interesuje kibiców najbardziej. A, że to robi, widać na pierwszy rzut oka. Po zmianie prezesa, pojawili się nowi ludzie. Wrócił grafik oraz dawny kierownik Olimpii, czyli Jarosław Kokosza. Będzie on pełnił funkcję dyrektora klubu. Co z dawnymi pracownikami? Konkretnych decyzji personalnych nie podjęto, klub z nimi współpracuje.
Ratusz przyjacielem
- To nowe otwarcie i to normalne, że są zmiany personalne. Jest to powiew świeżości. Olimpia jest otwarta na nowych ludzi. Klub nie może w dłuższej perspektywie opierać się na pasjonatach. Uczymy się wielu rzeczy – przedstawiał Mateusz Kosiński. Mówił, że klub powinien mieć więcej ludzi do pracy (administracyjnej i marketingowej).
Co do audytu to jest on w trakcie.
Mateusz Kosiński opowiadał o dobrej współpracy z miastem, a przede wszystkim z prezydentem Michałem Missanem.
- Największym kibicem Olimpii jest Michał Missan. Pomaga nam w trudnych chwilach. Czujemy, że w ratuszu mamy przyjaciela. Kontakt, na linii miasto-klub, jest dobry.
W jakiej sytuacji finansowej jest Olimpia?
- Jest dużo trudniej niż sobie wyobrażaliśmy. Po pandemii wiele firm się wycofało, w tym spółki skarbu państwa. Miasto i prezydent pomagają w szukaniu sponsorów – stwierdzał Kosiński.
Klub szuka sponsorów i jednym z pomysłów jest, znany w innych klubach, program partnerski dla lokalnych przedsiębiorców (tzw. Klub Biznesu). „Gramy Razem” to 4 pakiety do wyboru: Partner Brązowy, Srebrny, Złoty i Diamentowy. Od 200-1000 zł miesięcznie. Klub daje ekspozycje w social mediach, spoty, karnety i inne korzyści.
Prowadzący spotkanie powiedział również, że klub osiągnął „pełne porozumienie z władzami”, jak ma wyglądać przyszłość stadionu przy Agrykola.
Mateusz Kosiński mówił, że powstał zespół, w którego skład weszli kibice, klub i przedstawiciele ratusza. Według informacji z konferencji, każda z 4 trybun będzie etapami budowana od nowa, ale na tę chwilę boisko jest najważniejsze.
Olimpia jest na ostatnim miejscu w tabeli Betclic Drugiej Ligi, ze stratą 6 punktów do miejsca barażowego o utrzymanie.
W sobotę pierwszy mecz wiosny, o 14:30 przy Agrykola gramy ze Świtem Szczecin.
Napisz komentarz
Komentarze