Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Case Study: Skuteczność reklamy lokalnej w świetle kampanii #Elblągerfest"

W obecnych czasach, kiedy rynek reklamowy jest nasycony i konkurencja o uwagę konsumenta nieustannie rośnie, przedsiębiorstwa muszą szukać nowych, skutecznych sposobów promocji. Kampania imprezy #Elblągerfest zorganizowanej przez Restaurację Myśliwską na naszym portalu lokalnym ExpressElbląg, stanowi doskonały przykład, jak mocno może zadziałać marketing lokalny.
Reklama dotacje unijne dla firm MŚP
Case Study: Skuteczność reklamy lokalnej w świetle kampanii #Elblągerfest"

Tło sytuacji:
Restauracja Myśliwska, będąca już ugruntowaną marką w Elblągu, postanowiła podnieść swoją widoczność i angaż wśród lokalnej społeczności poprzez organizację wydarzenia #Elblągerfest. Kluczowym celem było nie tylko przyciągnięcie nowych klientów, ale również wzmocnienie relacji z obecnymi.

Reklama

Strategia:
Zamiast decydować się na szeroko zakrojoną kampanię w swoich social mediach, zdecydowali się skorzystać z naszej oferty i wykorzystać moc lokalnych mediów. Portal ExpressElbląg, dobrze znany wśród mieszkańców, jako główne medium promocji. Po przegadaniu koncepcji, celów i pożądanego efektu zdecydowaliśmy się na publikację reklamy na Facebooku #ExpressElblag, który stanowi ważny element komunikacji wśród mieszkańców Elbląga.

Działania:
- Stworzenie angażującego posta promującego wydarzenie.
- Wykorzystanie galerii zdjęć z wcześniejszej imprezy organizowanej przez restaurację.
- Interakcja z użytkownikami, odpowiadanie na komentarze i zachęcanie do udziału w wydarzeniu.

Wyniki:
- W krótkim czasie reklama dotarła do imponującej liczby 23 668 użytkowników 
- Kampania wygenerowała 231 reakcje, w tym aż 23 udostępnienia, co świadczy o dużym zaangażowaniu społeczności
- Znaczące zwiększenie zainteresowania imprezą #Elblągerfest

Analiza:
Sukces kampanii #Elblągerfest pokazuje, że skierowanie działań marketingowych bezpośrednio na lokalne media może przynieść wymierne korzyści. Mieszkańcy chętniej angażują się w działania lokalnych przedsiębiorstw i chcą uczestniczyć w wydarzeniach organizowanych w ich najbliższym otoczeniu.

Wnioski:
Marketing lokalny, gdy jest dobrze przemyślany i skierowany do odpowiedniej grupy odbiorców, może przynieść znaczące korzyści. Ważne jest, by pamiętać o zaangażowaniu lokalnej społeczności i budowaniu z nią trwałych relacji, co przekłada się na długoterminowe korzyści dla marki.

Ten Case Study stanowi inspirację dla innych przedsiębiorstw, które chcą wzmocnić swoją pozycję w lokalnym środowisku i skuteczniej docierać do swoich klientów.
 

Chcesz porozmawiać o lokalnej reklamie Twojej firmy? 
Zapraszam do kontaktu
Aneta Kudlak tel. 883 709 820 
Facebook 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Karola nic się nie zmieniaTreść komentarza: Pozdrawiam koleżankę Karolinę Zawadzką:)Data dodania komentarza: 8.04.2025, 19:48Źródło komentarza: Uczniowie z elbląskich szkół docenieni [WIDEO]Autor komentarza: PiotrTreść komentarza: Po czym to widzisz?Data dodania komentarza: 8.04.2025, 16:43Źródło komentarza: Spowodował kolizję na Ogólnej. Był pijanyAutor komentarza: MarlenaTreść komentarza: Gratulacje dla wszystkich wyròznionych pizzerii w Elblągu , a w szczegòlności dla A.Data dodania komentarza: 8.04.2025, 13:50Źródło komentarza: Czytelnicy Express Elbląg wybrali najlepszą pizzerię w mieścieAutor komentarza: OliwiaTreść komentarza: Nie mam ręki do kwiatów jedynie w mieszkaniu mam zamiokulkasa z poczty kwiatowej to jest jedyna roślinka która przetrwała u mnieData dodania komentarza: 8.04.2025, 13:33Źródło komentarza: Jakie kwiaty sadzić w kwietniu? Oto 6 pewniaków na wiosnę!Autor komentarza: widz....Treść komentarza: Widzę tatuś wziął winę na siebie . Bo z okna było widać wysiadających 5 osób w wieku 17-19 lat góra. A to że synek uciekł z psem po przyjeździe policji i tatuś też go szukał po galerii i był poszukiwany przez patrol pieszy i kołowy to już też poszło w niepamięć. Sporo klientów fast foodów z galerii to zdarzenie obserwowało. I nie wierzę że monitoring nic nie zarejestrował. Brawo Panowie Policjanci z drogówki i kryminalnej którzy też się zjawili na miejscu!!!!!!! Ciekawe czemu ???Data dodania komentarza: 6.04.2025, 20:41Źródło komentarza: Spowodował kolizję na Ogólnej. Był pijanyAutor komentarza: Brak słówTreść komentarza: Bardzo nieodpowiedzialny i chory psychicznie człowiek. Brak słów na takie zachowanie .Data dodania komentarza: 6.04.2025, 19:56Źródło komentarza: Spowodował kolizję na Ogólnej. Był pijany
Reklama