Celem akcji jest wsparcie uczniów w przygotowaniach do egzaminów, a także w ich dążeniach do zrealizowania własnych pasji i marzeń. Ważnym aspektem kampanii jest również pokazanie, że bezpieczeństwo uczniów, ich rozwój oraz jak najlepszy start w dorosłe życie to priorytety działań MEN.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są publikacje w prasie codziennej. Przypominają one o terminach egzaminów oraz o możliwościach dalszego kształcenia, jakie czekają na absolwentów szkoły podstawowej i gimnazjum.
Nadchodzące egzaminy to pierwszy poważny sprawdzian dla ponad miliona uczniów zdających egzamin ósmoklasisty, gimnazjalny i maturę. Przystąpienie do egzaminu ósmoklasisty i gimnazjalnego to konieczny wymóg w dalszym procesie rekrutacji. To na jego podstawie wydawane jest m.in. świadectwo ukończenia szkoły.
Źródło: Ministerstwo Edukacji Narodowej
Napisz komentarz
Komentarze