Podczas spotkania z mediami prezes Paweł Guminiak poruszył także kwestie organizacyjne i opowiedział o nowych pomysłach. Na początek przypomniał o działalności szkoleniowej.
- Fundamentem klubu jest Akademia. Udało się utrzymać certyfikację Złotej Gwiazdki (dla najlepszych szkółek w Polsce – przyp. red.). Walczymy o to, aby nasze roczniki przeszły w tym sezonie baraże i awansowały na szczebel centralny. W IV lidze zawodnicy dają sobie radę i przygotowują się do gry w seniorach. Od nowego sezonu wystartuje w okręgówce Olimpia III Elbląg, aby zawodników z rocznika 2007 wprowadzać do piłki seniorskiej. Chcemy, aby ten proces przyspieszał. W strukturę weszła także grupa oldbojów – mówi.
Najciekawszą informacją jest jednak stworzenie nowej aplikacji. Jej zadania i możliwości wydają się ciekawe i potrzebne. Ogólnie mówiąc, przedsiębiorcy będą dzięki aplikacji pozyskiwać nowych klientów, wspierając przy tym elbląską drużynę.
- Chcemy wyjść jeszcze szerzej do grupy osób, którzy chcieliby być partnerami Olimpii Elbląg. Wraz z Tomkiem Orzechowskim i Adamem Budzyńskim stworzyliśmy program – przedstawia prezes. - Zostałem zaproszony do tego projektu przez zarząd – mówi Adam Budzyński. - Jesteśmy klubem o marce regionalnej, promującym miasto i region. Zależy nam na tym, aby wykorzystać potencjał w regionie – opowiada.
- Elbląg jest ewenementem w skali Polski, bowiem jest tutaj ponad 10 tysięcy jednoosobowych działalności gospodarczych. Do nich ma być skierowany ten program. Będzie to część składowa do budżetu klubu, ale przede wszystkim chcemy wcielić w życie hasło „swój do swego po swoje”. Chcemy, żeby kibice wspierali lokalne firmy i korzystali z ich usług, aby te firmy również, wspierając Olimpię, mogły odliczyć od podatku te kwoty, które będą przeznaczane na klub. Tak naprawdę, każda ze stron będzie wygrana – przedstawia Adam Budzyński.
Już zgłosiły się pierwsze firmy. Aplikacja zostanie opublikowana w piątek. Będzie informować także o bieżących sprawach klubu, pojawi się typer, będzie można zdobywać punkty i wymienić je na nagrody, odbędą się także głosowania na najlepszych zawodników czy quizy. Sponsorzy będą mieli swoją oddzielną zakładkę. Klub chce dzięki niej zaktywizować kibiców.
Od nowego sezonu będzie można za jej pomocą także kupować bilety online. Aplikacja będzie nazwać się ZKS Olimpia Elbląg. W pierwszej części będzie na bazie strony.
Czytaj więcej o Olimpii:
Napisz komentarz
Komentarze