Ilustracja do tekstu
Podziel się informacją. Dzielenie się, jest troską o innych!

Robiliście ostatnio zakupy w Kauflandzie? Lepiej sprawdźcie historię swojej karty płatniczej! Konta osób z całego kraju mogły zostać obciążone przez Kaufland za transakcje, których te osoby nie wykonały. Ma to związek z błędem po stronie agenta rozliczeniowego – ostrzega portal nibezpiecznik.pl

Dnia 17 listopada tego roku karta klienta została obciążona kwotą ponad 100 zł przez Kaufland. Krótko potem kwota została zwrócona, co zaksięgowano na koncie 20.11.2017 r. Klient rzeczywiście robił zakupy w Kauflandzie, ale nie w sklepie “KAUFLAND 01”, w którym dokonano tej nieoczekiwanej transakcji.

Klient przyznał, że nie zauważyłby niechcianej transakcji, gdyby nie został zmuszony do sprawdzenia historii konta w związku z inną płatnością.

„Z uwagi na błąd techniczny, który wystąpił u naszego agenta rozliczeniowego, część transakcji kartowych została błędnie rozliczona lub przypisana do innego sklepu, niż transakcja rzeczywiście miała miejsce. Błąd został zidentyfikowany i stosowne informacje zostały wysłane do banków wydawców kart, aby skorygować błędne operacje, co powinno nastąpić w ciągu trzech dni.

Zapewniamy równocześnie, że dane kart są przetwarzane w bezpieczny sposób przy zachowaniu odpowiednich standardów” – poinformował Michał Ostrowidzki z Biura Prasowego Kaufland.

Daj nam znać!

Przypominamy, że całodobowo wysyłać nam możecie zdjęcia, filmy oraz informacje, właśnie poprzez e-mail, jak również przez „Szybki Kontakt – klikając tutaj”. Całodobowo czekamy także na zgłoszenia od naszych Czytelników pod numerem telefonu +48 668 054 444

Źródło: niebezpiecznik.pl


8
WowWow
6
Złość!Złość!
2
HahaHaha
2
LoveLove
2
YayYay
2
SmutnoSmutno
0
Super!Super!
Wiemy już co czujesz. Dziękujemy!

Podziel się informacją. Dzielenie się, jest troską o innych!
PODZIEL SIĘ
!--/* * * Revive Adserver Znacznik Javascript * - Generated with Revive Adserver v4.0.2 * */-->

Komentarze