Kłopotliwy regulamin w sklepie supermedia24

0
6038
Oszukani przez sklep supermedia24. Ważne informacje dla poszkodowanych

Kłopotliwy regulamin w sklepie supermedia24.pl. Od kilu miesięcy otrzymujemy wiadomości od zaniepokojonych klientów sklepu supermiedia24.

Na skrzynkę kontakt@expresselblag.pl otrzymujemy zgłoszenia od klientów sklepu www.supermedia24.pl, który oferuje smartfony w atrakcyjnych cenach. Klienci w wiadomościach do nas informują, że pomimo wpłaconych pieniędzy nie otrzymali zamówionego telefonu.

„W 2011 roku domena www.supermedia24.pl należała do mojej firmy. Dlatego osoby dokonujące zakupu poprzez ten sklep, na podstawie nieaktualnych już danych w CEDiG, mylnie twierdzą, że sklep należy do mnie.” – informuje nas Sebastian Bona-Kuchejda, właściciel firmy SuperMedia24 Polska. Jak dodaje, w 2012 roku, nie odnowił płatności za domenę www.supermedia24.pl i ta została ponownie wystawiona na sprzedaż.

„Od stycznia bieżącego roku domena www.supermedia24.pl i sklep internetowy działający pod tym adresem, należy do firmy zarejestrowanej w UK pod nazwą Smarttestt LTD. Informacje te są ogólnie dostępne a można je sprawdzić na oficjalnych stronach rządowych Wielkiej Brytanii oraz u rejestratorów domen. Dyrektorem i zarazem właścicielem firmy, do której należy sklep www.super4media24.pl jest Jakub Żak. Informacje te przekazałem policjantowi prowadzącemu sprawę w Elblągu.” – dodaje w rozmowie z nami Sebastian Bona-Kuchejda.

Czas dostawy

Jak zapewnił w rozmowie z nami przedstawiciel sklepu pokrzywdzonych osób nie ma, kluczowy jest czas dostawy, który podany jest w regulaminie sklepu:
– „Pokrzywdzonych żadnych nie ma, czas realizacji zamówień może wynosić do 40 dni roboczych i wszystkie paczki są doręczane” – poinformował nas sklep supermedia24

Poniżej publikujemy dane dotyczące właściciela domeny/sklepu www.supermedia24.pl 

Oszukani przez sklep supermedia24. Ważne informacje dla poszkodowanych
Oszukani przez sklep supermedia24. Ważne informacje dla poszkodowanych

Więcej wiadomości z serwisu „Na Sygnale” znajdziesz TUTAJ.

 

Łukasz Nosarzewski, Redaktor Naczelny

Reklamy

Komentarze