Ilustracja do tekstu

Biedronka zabiera głos w sprawie produktów w Elblągu! 30 listopada Nasza Czytelniczka wysłała nam zdjęcie owsianki, którą zakupiła w Biedronce. W owsiance była dość spora śruba.

„Wcześniej znałam problem tylko ze słyszenia, dziś sama się znalazłam w takiej sytuacji. Przy śniadaniu w ustach wraz z łyżka owsianki z biedronki producent dorzucił mi w gratisie śrubę,całkiem sporą. Pytanie czy wypadek przy pracy czy cała wadliwa seria produktów? Zniechęcona nie polecam innym….” – napisała do nas Czytelniczka.

Nasza Czytelniczka w tej sytuacji powinna z paragonem oraz z zakupionym produktem udać się do Biedronki, wówczas pracownicy Biedronki przystąpią do „weryfikacji zgłoszonego produktu”.

Nadesłane od Czytelniczki

Po naszej publikacji Biedronka napisała, że faktycznie takie zgłoszenie wpłynęło:

„Jakość naszych produktów jest dla nas absolutnym priorytetem. Dlatego pilnie zweryfikowaliśmy sytuację opisaną w Pana publikacji. Z naszych ustaleń wynika, iż wczoraj, czyli w dniu 30 listopada Biuro Obsługi Klienta odnotowało takie zgłoszenie i przekazało je do szczegółowego sprawdzenia dostawcy. Po przeprowadzeniu szeregu kontroli obejmujących próbki przechowalnicze wyrobu gotowego, dokumentacji produkcyjnej, dokumentacji „X Ray”, dokumentacji sensorycznej dostawca nie stwierdził obecności ciał obcych, ani żadnych niezgodności. W celu dalszej analizy klient został poproszony o przekazanie znalezionego elementu.

BOK pozostaje w kontakcie z klientką, której przekazał powyższą informację zwrotną. Zapewniamy, iż jest to właściwy organ do rozpatrzenia tego typu kwestii dla klientów” – napisało do nas Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

Daj nam znać!

Przypominamy, że całodobowo wysyłać nam możecie zdjęcia, filmy oraz informacje, właśnie poprzez e-mail, jak również przez „Szybki Kontakt – klikając tutaj”. Całodobowo czekamy także na zgłoszenia od naszych Czytelników pod numerem telefonu +48 668 054 444

Łukasz Nosarzewski, Redaktor Naczelny

Komentarze