materiały promocyjne

Nie masz czasu na zajęcia fitness? Przyjedziemy do Ciebie! W dzisiejszych czasach jesteśmy ciągle zabiegani. Praca, dzieci, szkoła, obowiązki domowe to wszystko na naszej głowie.

Codziennie jednak marzymy o wysportowanej sylwetce i lepszym samopoczuciu więc powtarzasz sobie -” Od jutra biorę się za siebie i idę poć‌wiczyć”. Zbliża się wieczór a Ci znowu zabrakło czasu na wyjście do siłowni? Mamy na to proste rozwiązanie!

Wystarczy jeden telefon do Nas!

Dowozimy profesjonalny rower stacjonarny do domu pod wskazany adres z trenerem online do odtworzenia na komputerze lub ekranie telewizora. Wnosimy do mieszkania i montujemy w wybranym pokoju. Udzielamy wszystkich wskazówek dotyczących obsługi sprzętu.

Mając go tak blisko możemy w każdej chwili zrobić samodzielny trening nie ruszając się z mieszkania. Trenować możesz całą rodziną więc oszczędzasz czas i pieniądze na karnety,których potem nie masz czasu wykorzystać na siłowni.

ROWER TO POGROMCA KALORII!

Jazda na rowerze to trening, który daje możliwość spalenia ogromnej ilości kalorii, pozbycia się oponki z brzucha czy wypracowania upragnionych szczupłych
ud. Jadąc na rowerze pokonujesz swoje słabości, rozładowujesz stres, a w szczególności udowadniasz sobie, że wytrzymasz więcej niż Ci się wydaje.

Jakie daje efekty? To idealny wybór dla osób, które pragną schudnąć w krótkim czasie, ale brak im motywacji do wysiłku.

Już po dwóch tygodniach regularnych treningów można zaobserwować zmniejszenie się obwodu ud, bioder i brzucha. To także świetny sposób na ujędrnienie ciała i poprawę krążenia w nogach po całym dniu siedzenia za biurkiem.

Efekty w odchudzaniu

„KRĘCENIE” pozwala na spalenie setek kalorii w dosłownie jeden dzień! Jak to możliwe? Ćwiczenia na rowerze treningowym zalicza się do treningu cardio, a więc zwiększającego wydolność organizmu. Dzięki stale wysokiemu tętnu poprawia się krążenie, organizm jest lepiej dotleniony, co z kolei ma wpływ na przyspieszenie procesu odchudzania.

W czasie godziny jazdy można spalić do 1000 kcal. Początkujący powinni zacząć od treningów 2 razy w tygodniu, po ok. 30-40 minut. Ważne, aby nie przesadzać z tempem ćwiczeń, ponieważ zbyt wysokie tętno wcale nie sprzyja odchudzaniu.

Przy zbyt intensywnym wysiłku organizmowi zaczyna brakować tlenu, a tylko dobre dotlenienie pozwala spalić organizmowi tłuszcz i wykorzystać go jako źródło energii. Z tego powodu początkujący powinni utrzymywać tętno na poziomie ok. 130 uderzeń na minutę – wówczas utrata kalorii jest największa.

ZALETY – silniejsze mięśnie i jędrniejsze ciało

Pozytywne zalety ćwiczeń na rowerze stacjonarnym nie kończą się jednak na utracie kalorii. Dodatkowe efekty treningów na pewno zadowolą osoby, które chciałyby poprawić wygląd swoich nóg oraz wzmocnić mięśnie brzucha. Stosowane podczas zajęć spinningu różne techniki, m.in. jazda z pośladkami uniesionymi nad siodełkiem czy jazda pod górę, pozytywnie wpływają na wygląd skóry i redukują cellulit. Spinning rewelacyjnie działa też na pośladki sprawiając, że stają się bardziej jędrne i uniesione.

Wśród innych efektów spinningu można wyróżnić:

-wzmocnienie mięśni brzucha;
-ukształtowanie mięśni nóg bez wyraźnej rozbudowy tkanki mięśniowej;
-poprawę kondycji i polepszenie pracy serca;
-zmniejszenie obwodów łydek, ud, bioder, brzucha;
-lepsze ukrwienie dolnych części ciała, co ma szczególne znaczenie jeśli na co dzień spędzamy dużo czasu w pozycji
siedzącej;
-dostarczenie dużej dawki pozytywnej energii

Ważną zaletą jest małe ryzyko kontuzji i przeciążeń. W przeciwieństwie do biegania, jazda na rowerze stacjonarnym nie obciąża stawów kolanowych, więc trenować mogą także osoby z dużą nadwagą oraz ludzie starsi.

Rezerwacje i szczegóły tel. 606 863 549

Komentarze